اخبار تکنولوژی

آیپد پرو 2024: با نمایشگر OLED و مجیک کیبورد جدید به لپ‌تاپ نزدیک می‌شود

آیپد پرو 2024: با نمایشگر OLED و مجیک کیبورد جدید به لپ‌تاپ نزدیک می‌شود

به نظر می‌آید که اپل در نسل بعدی آیپد پرو تغییرات چشمگیری را ارائه خواهد داد. این تغییرات شامل نمایشگر OLED و یک مجیک کیبورد جدید می‌باشد. نسل بعدی آیپد پرو که می‌توانیم در سال 2024 انتظار آن را داشته باشیم، اولین به‌روزرسانی مهم این محصول از سال 2018 خواهد بود. این به‌روزرسانی به تغییراتی در طراحی ظاهری آیپد پرو منجر خواهد شد، اما این دستگاه همچنان به عنوان یک آیپد شناخته خواهد شد.

نسل بعدی آیپد پرو در دو نسخه مختلف با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد. یک نسخه با نمایشگر 11 اینچی و یک مدل با نمایشگر 13 اینچی که کمی بزرگ‌تر از نسخه 12.9 اینچی فعلی است. این تبلت‌ها همچنین از تراشه M3 جدیدی بهره خواهند برد و به تست‌های مختلفی تحت رمزهای J717 و J718 به همراه J720 و J721 توسط اپل معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود تراشه M3 در اواخر سال جاری با مک‌های جدید معرفی شود، اما نسل جدید آیپد پرو تا سال 2024 در دسترس نخواهد بود.

علاوه بر این، اپل نیز به نظر می‌رسد که در طراحی مجیک کیبورد جدید تغییراتی ایجاد خواهد کرد. این مجیک کیبورد، که برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد، تا کنون تغییرات محسوسی نداشته است. حالا به نظر می‌رسد اپل به دنبال ارائه مجیک کیبوردی جدید است که آیپد پرو را بیش از پیش به یک لپ‌تاپ شبیه سازد. این ممکن است شامل یک ترک‌پد بزرگ‌تر و دکمه‌های بهتری با عملکرد بهتر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا