اخبار تکنولوژی

اپل در حال توسعه تراشه M3 Max با پردازنده‌های ۱۶ هسته‌ای و ۴۰ هسته‌ای

مدل‌های جدید مک مینی با تراشه‌ی M3 Max از اپل در حال توسعه هستند. این تراشه با پردازنده‌ی مرکزی ۱۶ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ۴۰ هسته‌ای به همراه ۴۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

مارک گرمن، نام شناخته شده در حوزه اختصاصی افشاگری، جزئیات نسل جدید مک مینی را اعلام کرد و در اطلاعات اخیر، اعلام کرد که مک بوک پرو ۱۶ اینچی نیز در مراحل تولید قرار دارد. طبق گزارش‌ها، حداقل یک مدل از تراشه‌ی M3 Max با ظرفیت ۴۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین این تراشه دارای پردازنده‌ی مرکزی با ۱۶ هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی با ۴۰ هسته‌ی گرافیکی خواهد بود.

به عنوان روزهای پایانی تابستان فرا رسیده است، شایعات مرتبط با محصولات سخت‌افزاری اپل در حال آغاز است. پس از مهاجرت موفقیت‌آمیز کامپیوترهای مک به پردازنده‌ی اپل سیلیکون، به نظر می‌رسد که تازه‌ترین اعضای خانواده‌ی مک با تراشه‌های M3 به بازار عرضه خواهند شد.

با توجه به گزارش‌های منتشره، نخستین محصولاتی که با تراشه‌ی M3 به بازار عرضه خواهند شد، شامل مک بوک ایر ۱۳ اینچ، مک بوک پرو ۱۳ اینچ، آی‌مک و مک مینی خواهند بود. به نظر می‌رسد اپل احتمالاً معرفی مک بوک پرو با سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی را به سال ۲۰۲۴ موکول کرده و در نهایت تمام محصولات مورد انتظار خود را معرفی نماید.

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا