اخبار تکنولوژی

نسخه اسلیم PS5: آیا طراحی جدید نسل بعدی کنسول سونی این است؟

بعد از مدت‌ها شایعه درباره نسل بعدی کنسول سونی، تصویری به تازگی منتشر شده است که طراحی این محصول جدید را نمایان می‌سازد.

عکسی اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است که اولین بار توسط یکی از اعضای انجمن چینی A9VG به اشتراک گذاشته شده بود. این تصویر در واقع طراحی جدید کنسول PS5 سونی را نمایان می‌کند که برخی افراد آن را به‌عنوان نسخه اسلیم پلی‌ استیشن ۵ تشخیص می‌دهند.

با این‌که طراحی کلی کنسول بازی جدید سونی به همان شناسه نسخه کنونی پلی‌ استیشن ۵ اکتفا می‌کند، تغییر معناداری در بخش پشتی آن قابل تشخیص است. بر اساس یک توییت از اندرو مارمو، این نسخه جدید به نام پلی‌استیشن ۵ اسلیم و با شماره مدل CFI-2016 شناخته می‌شود.

کنسول ps5 slim
کنسول ps5 slim

گفته می‌شود که ارتفاع این کنسول جدید نسبت به پلی‌ استیشن ۵ اصلی حدود ۵ سانتی‌متر کوتاه‌تر خواهد بود، اما ضرورتاً نازک‌تر نخواهد بود. همچنین، این محصول دارای دو درگاه USB-C در جلو و محفظه‌ی درایو Blu-ray با خمیدگی کمتر نسبت به نسخه استاندارد خود خواهد بود.

اطلاعات مؤیدی درباره عرضه این کنسول جدید توسط سونی منتشر نشده است، اما برخی از شایعات اشاره به احتمال معرفی نسخه‌ای از PS5 با دیسک‌درایو قابل جابه‌جایی دارند. این نشان می‌دهد که شرکت ژاپنی در پی رونمایی از محصول موردنظر است.

تبلیغات

در صورت تایید این شایعات، گیمرها می‌توانند نسخه‌ی دیجیتالی و باقیمانده‌ی نسخه PS5 را به صورت مستقل تهیه کنند و در صورت نیاز، دیسک‌درایو را به‌طور مجزا سفارش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا