اخبار تکنولوژی

تغییر نگرش مدیرعامل متا نسبت به مبارزه با ایلان ماسک

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، از طریق یک پست جدید در پلتفرم اجتماعی توییتر، به نقل از ایلان ماسک، تصمیم به پایان دادن به مبارزه‌ی دوران گذشته با او گرفته است. او این اظهارنظر را با بیان “زمان آن رسیده که از مبارزه‌ی ما با ایلان ماسک فراموش کنیم” ثابت کرده و تصمیم خود برای تسلیم شدن به این موضوع را بیان کرد. زاکربرگ به طور صریح اعلام کرد که ایلان ماسک از جدیت نیازمند برخوردار نیست.

این تصمیم زاکربرگ در پستی دیگر از پیام‌های اجتماعی خود منتشر شده است. او توضیح داد که ایلان ماسک با خودداری از تعیین تاریخ دقیق مبارزه و پیشنهاد مبارزه‌ی تمرینی در حیاط پشتی خانه‌ی او، بی‌شکلی خود را اعلام کرده است. این نوع خودداری و تأیید مسئله‌ی تمرینی به وضوح نشان می‌دهد که مارک زاکربرگ هیچ تمایلی به شرکت در مبارزه ندارد.

در میانه این موقعیت، تصاویر اسکرین‌شات از چت‌های اخیر بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ به دست آمده‌اند. این چت‌ها نشان دهنده ایلان ماسک به مارک زاکربرگ بوده است که در هفته‌ی آینده در خانه‌ی مدیرعامل متا مبارزه‌ای تمرینی برگزار شود. اما پاسخ زاکربرگ به ایلان ماسک نشان‌دهنده بی‌تمایلی او به مشارکت در این مبارزه‌ی تمرینی بوده است. او به ماسک پیشنهاد داده که اگر واقعاً به یک مبارزه MMA علاقه دارد، باید به تنهایی تمرین کند. هر دو طرف، صحت این چت‌ها را تأیید کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا