اخبار تکنولوژی

رویداد واندرلاست اپل: تمام جزئیات محصولات معرفی‌شده

رویداد واندرلاست اپل: تمام جزئیات محصولات معرفی‌شده

رویداد واندرلاست (Wonderlust) اپل، که در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار می‌شود، به عنوان یکی از مهمترین و پرمنتظرترین رویدادهای سالانه این شرکت شناخته می‌شود. در این رویداد، اپل قرار است از محصولات جدید خود پرده برداری کند و اخباری جذاب را به جامعه‌ی فناوری اعلام کند. از جمله محصولات مهمی که ممکن است در این رویداد معرفی شوند، می‌توان به آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو مکس، اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲، ایرپادز با درگاه USB-C، قاب و بند جدید آیفون و اپل واچ، کابل تاندربولت با رنگ‌های یکسان، و معرفی سیستم‌عامل‌های جدید اپل اشاره کرد.

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس می‌توانند با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند درگاه USB-C و حفره‌ی داینامیک آیلند، تجربه‌ی جدیدی از گوشی‌های هوشمند اپل را به کاربران ارائه دهند. همچنین افزایش باتری و استفاده از تراشه‌ی بایونیک A16 از ویژگی‌های برجسته این دو مدل است.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با دوربین‌های جدید، درگاه USB-C، و تراشه‌ی بایونیک A17 به بازار عرضه می‌شوند و جنس تیتانیومی درجه ۵ در بدنه‌ی آن‌ها به کار رفته است.

اپل واچ سری ۹ با تراشه‌ی S9 باعث افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی شده و به علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند اپل ارائه‌ی تجربه‌ی بهتری می‌کند.

تبلیغات

اپل واچ

ساعت اپل واچ اولترا ۲ با طراحی متفاوت و استفاده از تراشه‌ی S9 و بدنه‌ی تیتانیومی به کاربران ارائه می‌شود.

ایرپادز نسل جدید با درگاه USB-C به احتمال زیاد به تطابق بهتری با آیفون ۱۵ کمک می‌کنند.

قاب و بند‌های FineWoven به طراحی آیفون ۱۵ اضافه شده‌اند و کابل‌های تاندربولت با رنگ‌های یکسان معرفی می‌شوند.

و در نهایت، سیستم‌عامل‌های جدید اپل مانند آی او اس ۱۷، آیپد او اس ۱۷، واچ او اس ۱۰، مک او اس سونوما، و تی‌وی او اس ۱۷ انتظار می‌رود تغییرات مهمی در عملکرد و ویژگی‌های دستگاه‌های اپل به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 13 و 13 پرو

منبع: Wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا