اخبار تکنولوژی

ایلان ماسک در پی تبدیل توییتر به یک اپ چند منظوره و ایجاد پلتفرم معاملاتی

ایلان ماسک با جدیت در پی تبدیل توییتر به یک اپلیکیشن چند منظوره  و ایجاد پلتفرم معاملاتی است و همچنین از اهمیت مدیریت امور مالی در این طرح آگاهی دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که شرکت X، سابقه‌دار توییتر، به شرکت‌های فعال در زمینه فین‌تک مراجعه کرده تا اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک پلتفرم معاملاتی را در اختیار بگیرد.

منابع آگاه به این موضوع اشاره کرده‌اند که ایلان ماسک به دنبال یافتن یک شریک مالی است تا در اپلیکیشن خود یک هاب معاملاتی ایجاد کند. ایکس از شرکت‌های مختلف علاقه‌مند به این طرح پرس‌وجو کرده است و از آنها درخواست نموده است که جزئیات پیشنهاد خود را در مورد پلتفرم معاملاتی، شامل اطلاعات مالی، قیمت‌های آنی سهام و ویژگی‌های مرتبط ارائه دهند.

با این حال، اطلاعاتی درباره پاسخ‌های شرکت‌ها به این درخواست اعلام نشده است و همچنین نامزدهای پلتفرم معاملاتی احتمالی نیز مشخص نیستند.

ایلان ماسک پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد توییتر را به یک سوپراپلیکیشن شبیه به وی‌چت چین تبدیل کند که به مدیریت امور مالی و سایر ابعاد زندگی کاربران کمک می‌کند. در گذشته، توییتر نیز قابلیت‌هایی در زمینه امور مالی داشته است.

به‌علاوه، در ادامه‌ی طرح، ایکس یک طرح خریدوفروش سهام با کمک پلتفرم eToro نیز اعلام کرده بود، اما این طرح تاکنون به اجرا در نیامده است. از این رو، به‌نظر می‌رسد که ایکس به‌جدی‌ترین شکل ممکن قصد دارد به ساخت یک پلتفرم جامع برای امور مالی و معاملاتی بپردازد.

تبلیغات

اگرچه، چالش‌هایی نیز در این راه وجود دارد. یکی از مهم‌ترین آنها، جلب اعتماد کاربران برای واگذاری سرمایه و انجام امور مالی خود به این پلتفرم است. همچنین، آینده این طرح و توانایی آن در جذب تعداد کاربران ایکس را از نیم میلیارد به یک میلیارد نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

در نهایت، باید صبر کرد و دید که ایلان ماسک و تیم ایکس چگونه برنامه‌های خود را پیاده‌سازی می‌کنند و آیا توان موفقیت در این حوزه را دارند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا