اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی سامسونگ با نام SimplyChat وارد بازار چت بات‌ها می‌شود

هوش مصنوعی سامسونگ با نام SimplyChat وارد بازار چت بات‌ها می‌شود

گزارش‌ها نشان می دهد که سامسونگ به صورت جدی در حال توسعه چت بات اختصاصی خود است و قصد دارد تا پایان سال جاری این هوش مصنوعی را به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارشات، شایعاتی که از قبل در مورد توسعه چت بات توسط سامسونگ منتشر شده بود، به نظر معتبر می‌آید و این شرکت در حال ساخت این ابزار جذاب است. سامسونگ نیز به زودی به جمع شرکت‌هایی که از چت بات اختصاصی برخوردارند، پیوست خواهد کرد. در حال حاضر، خبرهایی منتشر شده است که سامسونگ در حال تلاش برای معرفی برنامه‌های هوش مصنوعی توانمند است و احتمالاً به زودی چت بات خود با نام SimplyChat را معرفی خواهد کرد.

SimplyChat به نحوه‌ای مشابه با ChatGPT عمل می‌کند و در واقع به عنوان یک رقیب برای آن در نظر گرفته می‌شود. این شرکت همچنین برنامه دارد تا زمان برگزاری رویداد Real Summit 2023 را برای معرفی این ابزار در نظر بگیرد.

به گفته گزارش‌های اخیر، ابتدا هوش مصنوعی SimplyChat برای عموم قابل دسترسی نخواهد بود. به عبارت دیگر، سامسونگ ابتدا قصد دارد این ابزار را به دقت تست کرده و سپس به کاربران ارائه دهد.

احتمالاً SimplyChat مانند سایر چت بات‌ها عمل می‌کند و قادر خواهد بود به سؤالات در حوزه‌های مختلف پاسخ دهد. همچنین سامسونگ تصمیم دارد از این ابزار برای اجرا بر روی سخت‌افزارهای خود نیز استفاده کند و پس از معرفی هوش مصنوعی، سرورهای مخصوص خود را برای این منظور فعال سازی کند.

تبلیغات

بیشتر بخوانید : ابزارهای بسیار خوب در حوزه AI و چت بات‌هاچگونه وارد chatgpt شویم

منبع: msn.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا