اخبار تکنولوژی

گام جدید HMD Global: تولید همزمان گوشی‌های نوکیا و برند HMD

گام جدید HMD Global: تولید همزمان گوشی‌های نوکیا و برند HMD

شرکت HMD Global، که در گذشته گوشی‌های هوشمند خود را با برند نوکیا عرضه می‌کرد، قصد دارد تا محصولات خود را گسترش دهد و برند HMD را نیز به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کند.

ژان فرانسوا باریل، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت HMD Global، این خبر را اعلام کرده است. او اعلام کرد که شرکت HMD Global قصد دارد به‌طور همزمان گوشی‌های نوکیا و همچنین گوشی‌های با برند HMD را تولید کند. این تصمیم به مشتریان این شرکت امکان همکاری با برندهای مختلف را فراهم می‌کند.

باریل تأکید کرده است که HMD Global از سالیان گذشته به‌عنوان یکی از پیشتازان در تولید گوشی‌های هوشمند 5G شناخته شده است و در ارائه دستگاه‌های نوکیا با قابلیت تعمیرپذیری بالا نیز پیشتاز بوده است.

با اعلام مدیرعامل HMD Global، این شرکت آماده است به‌صورت مستقل و به نوعی به‌صورت جداگانه وارد بازار شود و برای مصرف‌کنندگان دنیایی جدید در ارتباطات راه‌دور ایجاد کند. او اظهار کرده است که HMD Global به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در اروپا به شمار می‌آید و به‌زودی قصد دارد گوشی‌های با کیفیت و قیمت مناسب خود را در سطح جهانی معرفی کند. هرچند زمان دقیق عرضه این گوشی‌های جدید با برند HMD اعلام نشده است و همچنین درباره قیمت آن‌ها همچنان اطلاعاتی موجود نیست.

بیشتر بخوانید:بهترین قاب آیفون 13 پرومکس کدام است؟

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا