مقالات گجت ها

بهترین رنگ آیفون 13 پرومکس كدام است؟

بهترین رنگ آیفون 13 پرومکس كدام است؟

گوشی iPhone 13 Pro Max از شرکت اپل ابتدا در چهار رنگ مختلف عرضه شد: خاکستری، طلایی، نقره‌ای و آبی سبز. بر اساس گزارش‌های مختلف، رنگ آبی سبز محبوب‌ترین رنگ بین خریداران این گوشی در جهان است. این رنگ با تغییر نور محیط، رنگ‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارد و با فریم فلزی آن هماهنگی دارد. رنگ خاکستری نیز بعد از آبی سبز، پرفروش‌ترین رنگ این گوشی است که برای کسانی که دوست دارند گوشی‌شان کم‌توجه باشد، مناسب است. رنگ طلایی و نقره‌ای نیز برای کسانی که به دنبال گوشی شکیل و لوکس هستند، گزینه‌های خوبی هستند. بعد از عرضه این رنگ‌ها شرکت اپل رنگ سبز آلپاین را عرضه کرد که رنگ پرطرفداری است.

بهترین رنگ آیفون13 پرومکس

بهترین رنگ این گوشی به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. هر رنگی ممکن است برای شخصی جذاب و برای شخص دیگری خسته کننده باشد. اما بر اساس آمارهای موجود، رنگ آبی سیرا محبوب‌ترین رنگ در بین خریداران آیفون 13 پرو مکس است. این رنگ یک رنگ آبی تیره است که با فریم فلزی ضدزنگ همرنگ آن هماهنگی دارد. این رنگ با پشتیبانی از فضای رنگی گسترده و قابلیت True-tone، رنگ‌ها را به‌صورت واقع‌گرایانه نمایش می‌دهد. شاید به خاطر این باشد که رنگ آبی سیرا یک رنگ جدید و منحصربه‌فرد است که در نسل قبلی آیفون‌ها وجود نداشته است. این رنگ ممکن است برای کسانی که دوست دارند گوشی‌شان را با لباس‌های مختلف ست کنند، جذاب باشد. یا برای کسانی که دوست دارند گوشی‌شان را به‌عنوان یک نشانه از وضعیت اجتماعی و اقتصادی خود نشان دهند، مناسب باشد. در ادامه رنگ‌های این گوشی پرطرفدار را به‌طور مختصر توضیح می‌دهیم.

رنگ طلایی

یک رنگ زرد طلایی است که با فریم فلزی ضدزنگ همرنگ آن هماهنگی دارد. این رنگ نیز یکی از رنگ‌های اولیه آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس است که در تاریخ 14 سپتامبر 2021 معرفی شد و برای کسانی که دوست دارند یک گوشی لوکس و شکیل داشته باشند، مناسب است.
این رنگ با فناوری سرامیک‌های فلزی در مقیاس نانومتری ایجاد شده است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. همچنین با پشتیبانی از فضای رنگی گسترده و قابلیت True-tone، رنگ‌ها را به‌صورت واقع‌گرایانه نمایش می‌دهد.

رنگ نقره‌ای

رنگ نقره اي

رنگ نقره‌ای نیز یکی از رنگ‌های اولیه آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس است که در تاریخ 14 سپتامبر 2021 معرفی شد. این رنگ، یک رنگ سفید نقره‌ای است که با فریم فلزی ضدزنگ روشن آن هماهنگی دارد. این رنگ برای کسانی که دوست دارند گوشی‌شان شفاف و درخشان باشد، مناسب است.
این رنگ برای کسانی که دوست دارند گوشی‌شان شفاف و درخشان باشد، مناسب است و با فناوری سرامیک‌های فلزی در مقیاس نانومتری ایجاد شده است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. این رنگ با پشتیبانی از فضای رنگی گسترده و قابلیت True-tone، رنگ‌ها را به‌صورت واقع‌گرایانه نشان می‌دهد.

رنگ سیرا بلو

رنگ سیرا بلو رنگی است که اپل برای گوشی iPhone 13 Pro Max انتخاب کرده است. این رنگ به نام سیرا بلو معرفی شده است و الهام گرفته از رنگ آسمان و کوه‌های سیرا نوادا است. این رنگ یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های این گوشی است که با تغییر نور محیط، رنگ‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارد. این رنگ با فریم فلزی آبی تیره آن هماهنگی دارد و برای کسانی که دوست دارند گوشی‌شان متفاوت و شاد باشد، مناسب است.

رنگ سبز آلپاین

رنگ سبز آلپاین 13آیفون پرومکس یک رنگ سبز مات است که با تغییر نور محیط، تیره‌تر یا روشن‌تر می‌شود. این رنگ با فریم فلزی ضدزنگ آبی تیره آن هماهنگی دارد و یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های این گوشی به شمار می‌رود که با فناوری سرامیک‌های فلزی در مقیاس نانومتری ایجاد شده است. این رنگ برای کسانی که دوست دارند گوشی زیبا و شکیل داشته باشند، مناسب است. رنگ سبز آلپاین 13 پرومکس در سال 2022 برای این گوشی استفاده شد. این رنگ در رویداد Peek Performance در 8 مارس 2022 به همراه رنگ سبز برای آیفون 13 و 13 مینی معرفی شد. این رنگ حدود شش ماه پس از خط تولید اولیه آیفون 13 و حدود شش ماه قبل از عرضه آیفون 14 رونمایی شد.

رنگ گرافیت یا خاکستری

رنگ گرافیت یا خاکستری

رنگ گرافیت یا خاکستری یکی از رنگ‌های اولیه آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس است. این رنگ یک رنگ سبز خاکستری است که با فریم فلزی ضدزنگ همرنگ آن هماهنگی دارد. این رنگ برای کسانی که دوست دارند گوشی‌شان ساده و محترم باشد، مناسب است.

بیشتر بخوانید:
مقایسه آیفون 13 با سامسونگ s22

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا