اخبار تکنولوژی

توقف موقت ویدیوهای Linus Tech Tips با ۱۵٫۵ میلیون دنبال‌کننده به مشکلات اخلاقی و آزار جنسی پاسخ می‌دهد

مدیر کانال مشهور “Linus Tech Tips” با بیش از ۱۵٫۵ میلیون دنبال‌کننده، اعلام کرده است که به دلیل اتهامات جدی ازجمله آزار جنسی به کارمندان، انتشار ویدیوها به‌طور موقت متوقف خواهد شد.

گروه رسانه‌ای “لاینس مدیا گروپ” که تحت مالکیت “لاینس سباستین” در یوتیوب مشغول به فعالیت است و دارای میلیون‌ها دنبال‌کننده می‌باشد، با مواجهه با اتهامات جدی نظیر دزدی، مشکلات اخلاقی و آزار جنسی، به مشکلات عمده‌ای دچار شده است. این شرکت در حال حاضر تمامی فعالیت‌های تولید ویدیو را به‌طور موقت متوقف کرده تا بتواند بهبودی در روند موردبررسی و پیگیری این اتهامات اعمال کند.

ترن تانگ، مدیرعامل “لاینس مدیا گروپ”، اعلام کرده است که این شرکت به منظور بررسی اتهامات آزار جنسی یک کارآگاه استخدام کرده است. همچنین، مدیر ارشد مالی این گروه نیز در یک ویدیوی منتشرشده، تأیید کرده که تولید ویدیوها به‌طور موقت در هفته‌ی آینده متوقف خواهد شد.

ماجرا با انتشار یک سری ویدیوها در یوتیوب توسط “Gamers Nexus” آغاز شد که به اشتباهات فنی و مشکلات اخلاقی در ویدیوهای اخیر “لاینس تک تیپس” اشاره کرد. “Gamers Nexus” اعلام کرد که در یک مورد، “لاینس تک تیپس” بدون اجازه از شرکت “Billet Labs”، یک بلوک خنک‌کننده مسی برای کارت گرافیک را به حراج گذاشته است.

در پاسخ به این مسائل، “لاینس سباستین” در انجمن‌های آنلاین “لاینس تک تیپس” به نگرانی‌های کاربران پاسخ داده و از استفاده از اقدامات بهتر جهت بهبود کارها یاد کرده است. او همچنین اعلام کرده که همکاری با “Billet Labs” جهت حل این مشکل در حال انجام است.

تبلیغات

در نهایت، با توجه به این شرایط، “لاینس تک تیپس” در ویدیویی جدید، راه‌حل‌ها و اقدامات خود را برای رفع نگرانی‌های به‌وجودآمده اعلام کرده و بهبود روند آزمایش محصولات خود را از طریق تعطیلی موقت ویدیوها به‌مدت یک هفته اعلام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا