اخبار تکنولوژی

راه اندازی نسخه وب اپلیکیشن Threads توسط متا: برطرف کردن ناراحتی کاربران

به گزارش روزنامه وال‌استریت ژورنال، کمپانی متا (پیشتاز فعالیت‌های فیس‌بوک) در اوایل این هفته قصد دارد نسخه وب اپلیکیشن Threads را راه‌اندازی کند. تا کنون، عدم وجود نسخه وب این سرویس موجب ناراحتی کاربران بوده است.

منابعی که با نقشه‌های کمپانی متا آشنا هستند به روزنامه وال‌استریت ژورنال اعلام کرده‌اند که این شرکت در نظر دارد نسخه وب اپلیکیشن Threads را در هفته جاری به دسترس عموم قرار دهد. این اقدام هنوز به مرحله نهایی نرسیده و تغییرات ممکن است در طول مسیر اتفاق بیافتد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرده که شرکت در حال اضافه کردن امکانات جستجوی بهتر به این سرویس است و این امکانات تا چند هفته آینده آماده خواهند شد. در حال حاضر، تنها می‌توانید در این پلتفرم با نام‌های کاربری جستجو کنید.

اپلیکیشن Threads اینستاگرام به‌تازگی به شدت محبوب شده است و در عرض یک ماه و نیم بیش از 100 میلیون کاربر جذب کرده است. با این حال، این سرویس هنوز به برخی ویژگی‌های حیاتی نیاز دارد که کمپانی متا به تدریج آنها را اضافه می‌کند.

اخیراً، متا فید فالو و امکان تأیید لینک با پروفایل Mastodon را به Threads اضافه کرده است، که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است با پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Activity Pub ادغام شود.

تبلیغات

در حال حاضر، نسخه‌های اندروید و آی او اس اپلیکیشن Threads برای کاربران در دسترس هستند، اما متأسفانه نسخه وب آن هنوز منتشر نشده است. ارائه نسخه وب این اپلیکیشن می‌تواند گام مهمی در جهت ارتقاء این سرویس و رقابت با سایر رقبا باشد. تاریخ دقیق انتشار نسخه وب هنوز مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی متا باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا