اخبار تکنولوژی

قیمت آیفون 15

با توجه به گفته یک تحلیلگر بازار، قیمت گوشی های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس در حالی که هنوز دو ماه تا عرضه آنها باقی مانده است، افشا شده است.

به نقل از سرویس خبر فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم لانگ که یک تحلیلگر با سابقه در حوزه موبایل است، از گران شدن گوشی های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس خبر داده است. وی مدعی است که براساس مصاحبه با زنجیره تامین این گوشی ها به این نتایج رسیده است.

لانگ در یادداشت خود که به نشریه مک رومرز داده است، گفته که قیمت آیفون ۱۵ پرو احتمالا ۱۰۰ دلار بالاتر از نسخه قبل خود خواهد بود. همچنین قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس نیز بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ دلار از نسخه ۱۴ پرو مکس بالاتر خواهد بود. وی اضافه کرده است که دو مدل دیگر آیفون، یعنی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس، قیمتشان تغییر نخواهد کرد. بنابراین اپل قرار است آیفون ۱۵ را با قیمت ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۵ پلاس را با قیمت ۸۹۹ دلار به بازار بفروشد.

آخرین شایعات حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد مانند قبل، آخر شهریور ماه، آیفون‌های جدید را رونمایی کند. برخی از ویژگی های جالب این گوشی ها عبارتند از: دارا بودن پورت usb c، استفاده از فریم تیتانیوم در مدل های پرو و جایگزین شدن اسلایدر صدا با دکمه های فشاری.

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا