اخبار تکنولوژی

لیست برترین گوشی‌های اندرویدی پرچمدار در آگوست 2023 بر اساس بنچمارک آنتوتو

“لیست برترین گوشی‌های اندرویدی پرچمدار در آگوست 2023 بر اساس بنچمارک آنتوتو”

آنتوتو، یکی از معتبرترین منابع برای ارزیابی عملکرد گوشی‌های هوشمند، لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی پرچمدار را برای ماه آگوست 2023 منتشر کرده است. در این لیست، گوشی وان‌پلاس Ace 2 پرو با 24 گیگابایت رم در رتبه اول قرار دارد.

آنتوتو به صورت دقیق عملکرد اجزای مختلف یک گوشی را ارزیابی می‌کند، از جمله CPU، پردازشگر گرافیکی، رم، فضای ذخیره‌سازی، و رابط کاربری، و در نهایت به دستگاه یک امتیاز کلی اختصاص می‌دهد. در این لیست، تمام گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره‌مند هستند و هیچ تراشه مدیاتکی در آن وجود ندارد.

گوشی وان‌پلاس Ace 2 پرو با رم 24 گیگابایتی و فضای داخلی 1 ترابایتی توانسته است امتیاز بالغ بر 1.64 میلیون را به‌دست آورد و از بقیه رقبا جلوتر باشد. در رتبه دوم، گوشی iQOO 11S با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد که با امتیاز 1.645.393 نزدیک به وان‌پلاس Ace 2 پرو است.

در ادامه این لیست، گوشی‌های دیگری نیز قرار دارند که از آن‌ها می‌توان به ردمجیک 8S پرو پلاس، iQOO 11، ویوو X90 پرو پلاس، و وان‌پلاس 11 اشاره کرد. این لیست مربوط به بازار چین است و به همین دلیل گوشی‌های دیگری مانند پرچمدارهای سامسونگ در آن وجود ندارند. این محصولات چینی با مشخصات فنی قدرتمند و رم بالاتر تا 24 گیگابایت را به بازار عرضه کرده‌اند و در آگوست 2023، به عنوان قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی شناخته می‌شوند.

تبلیغات

بیشتر بخوانید: تکنولوژی‌های جدید چین

منبع: gizmochina.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا