اخبار تکنولوژی

تغییرات آواتارهای متا: پاهای مجازی برای بهبود تجربه کاربری

این تغییرات جدید فعلاً تنها برای تست‌کنندگان بتا در دسترس است.

تغییرات آواتارهای متا: پاهای مجازی برای بهبود تجربه کاربری

تقریباً یک سال از زمانی می‌گذرد که متا در Connect 2022 اعلام کرد که قصد دارد به آواتارهای متاورس خود که به شکلی شبیه به کاسپار دوستانه با قدم‌های بی‌جا، پاهایی اضافه دهد تا آنها کمی بیشتر به شکل بشریت‌ ظاهر شوند. روز موعود تقریباً نزدیک است چرا که آواتارهای Quest Home در نسخه بتا جدید نرم‌افزار کوئست دارای اعضای اضافی شده‌اند.

هنگامی که به پایین آواتارتان نگاه می‌کنید، پاها را نخواهید دید، همانطور که UploadVR اشاره کرده است. آنها تنها در دید سوم شخص یا وقتی به یک آینه مجازی نگاه می‌کنید (همانند بسیاری از بازی‌های شوتر اول شخص) قابل مشاهده خواهند بود. این مطلب منطقی است، زیرا هیچ گزینه‌ای برای پیگیری پا در هیچ سیستم واقعیت مجازی مصرف‌کننده فعلی وجود ندارد. این به این معناست که متا نیازی به نگرانی زیاد در مورد انیمیشن‌های دقیق پا ندارد و به جای آن، از فیزیک سبک و واقعیتی مانند QWOP استفاده می‌کند؟

علاوه بر این، به نظر می‌رسد پاهای آواتار شما در دید سوم شخص هنگام خم کردن زانوها یا نشستن فشرده نمی‌شوند. این می‌تواند مشکلات کمی را در هنگام تلاش برای حفظ تماس چشمی (تا جایی که این امکان در فضاهای واقعیت مجازی وجود دارد) با کاربر دیگر ایجاد کند.

هنوز پاها در نسخه VR از Horizon Worlds وجود ندارند، اگرچه اگر یکی از افرادی که این موارد را تست می‌کنند باشید، آنها را در نسخه‌های موبایل و وب خواهید دید. عجیب است که متا در سال گذشته گفته بود که “پاها ابتدا در جهان‌ها پخش می‌شوند” قبل از این که به تجارب دیگر مواجهه کنند. UploadVR همچنین توجه می‌کند که متا هنوز SDK توسعه نرم‌افزار خود را برای آواتارها به‌روز نکرده است، بنابراین توسعه‌دهندگان خارجی که از این ابزار استفاده می‌کنند هنوز قادر به بازی با پاها در فضاهای مجازی این شرکت نیستند.

ممکن است در ماه آینده در رویداد Meta Connect امسال به اوج خود برسد. شاید شرکت، در آن زمان بیشتر در مورد پاهای مجازی آواتار خود بگوید. یک چیزی که ما اطمینان داریم درباره این رویداد این است که متا جزئیات بسیار بیشتری در مورد Quest 3 افشا خواهد کرد.

تبلیغات

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیستاینترنت اشیا (IoT) چیست

منبع:engadget.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا