اخبار تکنولوژی

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی گلکسی A25 5G با تراشه‌ی قدرتمند و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی گلکسی A25 5G با تراشه‌ی قدرتمند و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

اخبار اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ، بعد از معرفی تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند به بازار، قصد دارد یک گوشی جدید به نام گلکسی A25 5G را به عرضه کند. این گوشی که به‌تازگی در دیتابیس گیک بنچ ظاهر شده است، مشخصات جذابی دارد. به گفته‌ی گزارش‌ها، گلکسی A25 5G از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد که دارای دو هسته با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و ۶ هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. این تراشه ارتقاء قابل توجهی نسبت به تراشه‌ی مورد استفاده در مدل گلکسی A24 دارد که از تراشه‌ی هیلیو G99 شرکت مدیاتک بهره می‌برد. همچنین گلکسی A25 5G دارای ۸ گیگابایت رم است.

آزمون‌های گیک بنچ برای گوشی A25 سامسونگ

در آزمون‌های گیک بنچ، این گوشی نمره‌های بالایی را در عملکرد تک‌هسته‌ای (۹۳۷) و عملکرد چندهسته‌ای (۲۱۰۶) به دست آورده است. از نظر دوربین، این میان‌رده جدید از یک دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و یک دوربین سلفی واتردراپ ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. نمایشگر این گوشی یک صفحه ال‌سی‌دی ۶.۴۴ اینچی دارد و احتمالاً با آخرین نسخه‌ی اندروید به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز سامسونگ تاریخ و قیمت دقیق عرضه گلکسی A25 5G را اعلام نکرده است، اما گمانه‌زنی‌ها به عرضه‌ی این گوشی با قیمت تقریبی ۲۵۰ دلار اشاره دارند. منتظر باشید تا اطلاعات بیشتری منتشر شود و تاریخ دقیق عرضه اعلام گردد.

بیشتر بخوانید:مقایسه آیفون 13 با سامسونگ s22

تبلیغات

منبع:gizchina.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا