اخبار تکنولوژی

Corsair از میز کار جدید Platform:6 برای بازیکنان و استریمرها رونمایی کرد

شرکت کورسیر به تازگی میز کار ایستاده‌ای با نام Platform:6 را مخصوص گیمرها و استریمرها معرفی کرده است. این میز کار به طور جامع تمام ابزارهای لازم برای بازی و استریمینگ ارائه می‌دهد. از جایگاه مانیتور تا تمام وسایل جانبی از جمله هدفون، به‌راحتی می‌توانید به این میز متصل کنید. این میز با نام Platform:6 در طول آخرین ماه‌های سال به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت کورسیر (Corsair) این میز کار را با نام Platform:6 به بازار عرضه کرده است. این میز کار با ویژگی‌های بی‌نظیر خود می‌تواند مناسب برای گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و کارمندان دورکار باشد. هرچند که هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است، اما شرکت کورسیر در نیمهٔ آخر سال جاری قصد دارد آن را در دسترس عموم قرار دهد.

میز کار Platform:6 دارای دو پایه برای نصب مانیتور، تراشه‌ای برای مدیریت کابل‌ها و یک فضای ذخیره‌سازی داخلی با پورت‌های USB Type-A و Type-C است، همچنین یک سیستم ریلی مدولاری نیز روی میز نصب شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا لوازم اضافی را به آسانی بر روی میز نصب کنند.

پایه نصب مانیتور

شرکت کورسیر انواع امکانات اضافی نیز برای مشتریان فراهم کرده است. به‌عنوان مثال، نسخهٔ “Creator Edition” از این میز وجود دارد که ارتفاع قابل تنظیمی دارد و دارای یک پنل LCD کوچک در سمت راست است. همچنین، یک بخش اضافی نیز در ابعاد بزرگتر وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد میز خود را گسترش دهند و وسایل مانند هدفون و کنترلرها را روی میز قرار دهند.

تبلیغات

کنترل تنظیم ارتفاع

از این منظر، میز کار گیمینگ Platform:6 شاهکاری است که تا به امروز در دنیای میزهای گیمینگ به بازار عرضه نشده است. شرکت کورسیر با این محصول تازه‌ترین نیازهای استریمرها و گیمرها را در نظر گرفته و تجربهٔ بازی و استریمینگ را به سطح جدیدی رسانده است. هرچند که هنوز قیمت این میز مشخص نشده است، اما میز Platform:6 به عنوان یک گزینهٔ جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌ها و استریمینگ به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا